Prohledat tento blog

úterý 1. února 2011

DX Radio blog

Po mnoha webech, které jsem vytvořil a nechal běžet na svém redakčním systému jsem se rozhodl založit blog na službě bloger. Již jsem přesycen všemi těmi webovými technologiemi a časem stráveným nad programováním a zdokonalováním systému. Mám toho dost, a tak jsem hledal něco jednoduchého. Něco nad čím už nebudu muset přemýšlet co udělat lépe, efektivněji, bezpečněji. Nechci programovat, chci publikovat. Publikovat své zážitky s rádiem na všech vlnových délkách, a to je smyslem a posláním tohoto webu. Inspiraci přinesl KH svým velmi poutavým blogem. Budu se snažit jeho neocenitelné informace skromně doplňovat svými úlovky. Těším se na přízeň případných čtenářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps