Prohledat tento blog

sobota 8. prosince 2012

[AM] American Morning

Ahoj!
Tak dnes jsem zase vstal o něco dříve a vrhnul se na rádio. Podmínky byly oproti včerejšku ale o poznání horší. V X pásmu hrál jen jeden pirát a na amerických kanálech se ozývala jediná stanice na 1520 kHz. Tedy stejně jako včera byla i dnes nejsilnější. Poslouchal jsem ji od 7.30 do 8.05 našeho času a krátce před 8.hodinou se dočkal krásné identifikace. A mohu tedy potvrdit zprávy Karla a Vlasty, že se jedná o WWKB z Buffala! Zajímavé je, že loni jsem vůbec tuto stanici neslyšel. Napadá mě, že příčinou bylo, že v paměti rádia jsem měl jen us kmitočty vzdálenější od kmitočtů evropských a 1520 jsem vzhledem k blízkosti 1521 vynechal. V průběhu roku jsem ale paměti přepsal a ladím teď jen kolečkem 10 kHz a nepoužívám paměti.
Později kolem 8.hodiny se objevil slabší signál i na 1510 kHz a ještě sabší na 1300 kHz.

Karle, kmitočty na Mexiko jsou docela volné. Podařilo se ti něco zachytit?

Teplota: -11°C

Jirka

Zde je video WWKB, Buffalo:

Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps