Prohledat tento blog

sobota 8. prosince 2012

[AM] American Morning

Ahoj přátelé!
Dnes jsem nějak nemohl dospat a vstal už krátce před 7.hodinou CET. Já vím, většina z vás už je asi v tu dobu na nohách, ale já o víkendu vstávám později:)
Využil jsem ale situace a hned zkusil zapnout rádio a poprvé letos zkusit příjem stanic z USA na AM. A musím říct... nestačil jsem se divit! Hodinu jsem lovil, nahrával a také mne vypekl miniwhip. V průběhu poslechu jedné frekvence najednou z ničeho nic signál zmizel, ale invertované V, které je sice laděné od 4.800 kHz jej docela dobře zastoupilo. Většinu stanic jsem nedokázal identifikovat a ani jsem neměl k dispozici kloudné nahrávací zařízení na tak slabé signály a musel si vystačit jen s mobilem. Na zítřejší ráno se      rozhodně nachystám lépe:

1130 USA - Unid, předpokládám WBBR New York
1300 USA - Unid - čistá frekvence, stanice poměrně silná, ID možná
1380 USA - Unid - hudba/oldies, bylo jen krátce
1510 USA - Unid, předpokládám WWZN Boston
1520 USA - společně s WGIT nejsilnější stanice rána! Loni jsem o ní ani nezavadil! Viz video:
1610 USA/CAN? - Unid
1620 CUB
1650 hudba, pěkná modulace... ale nevím zda to nabyl pirát...
1660 kHz WGIT Portoriko
1700 USA - Unid

Solidní nahrávku mám jen z frekvence 1520 kH, kde je zřejmě i identifikace v čase 2.00 na přiloženém videu výše. "This is KVAM", ale nenašel jsem takovou stanici na AM. Pomůže někdo? :)

Teplota venku - 15°C. Krásná jinovatka na drátu, vycházející slunce a transatlantické trasy otevřené... co více si přát:-)

A jaké bylo ráno u vás?

Jirka

Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps