Prohledat tento blog

neděle 23. prosince 2012

[FM] Jemne Melodie 98,6 Košice/Dubnik


Ve čtvrtek jsem absolvoval mini dx výjezd na nedaleký kopec Mužský, o samotné akce se případně zmíním jindy. Na základě nějakých na kopci vylovených stanic jsem natočil i dole doma anténu v azimutu cca 95° a posutpně bádám. Včera jsem zažil slušné překvapení, když na frekvenci 98,6 se neozvala identifikace Čro ani Antenne Brandenburg, které zde znám, ale Jemné Molodie. Okamžitě jsem se vrhnul na seznam a nevěřím svým očím. Jsou to Košice/Dubník. Cestou velmi nevýhodný terenní profil... takový maký zázrak. Signál je zde i dnes, zkouším něco nahrávat, případě pošlu později video, bude-li stát za to. Charakter signálu je podobný jako při příjmu z Dánska (delší dobu jsem neověřoval).
Přikládám terénní profil mezi vysílačem a přijímačem.
Příjímač: Sony XDR F1HD, anténa Y-9.


Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps