Prohledat tento blog

sobota 15. prosince 2012

[AM] American Morning [15.12.2012]

Ahoj
dneska ráno se mi zase podařilo vstát trochu dříve a mohl jsem vyzkoušet co je slyšet ze zámoří v pásmu středních vln. A opět se něco objevilo.
Nově identifikovanou stanici bylo WOKB na 1680. Nejprve jsem zkusil srovnání se streamem v aplikaci Tune In - mluvené slovo a následně hraná skladba se shodovali. Krátce po 0630 UTC jsem se ale dočkal i identifikace WOKB, kterou přikládám k příspěvku v mp3. Jedná se o náboženský program a ty většinou mají internetové streamy dostupné i mimo území USA. Běžné komerční stanice ale nejsou mimo území dostupné (mělo by to jít přes proxy server, ale mně se to zatím nepodařilo a v mobilu asi ani tato možnost nebude). Díky google street view jsem nakouknul do okolí vysílacího stanoviště a našel i budovu vysílače a zřejmě i studia. Zajímavý je stožár s parabolou na které se zachytil zřejmě nějaký bordel při vichřici....

1130    USA    unid (zřejmě WBBR Bloomberk, New York)
1520    USA    WWKB, Buffalo, NY
1620    CUB    Radio Rebelde Cuba // 5025
1680    USA    WOKB, Orlando-Winter Garden, FL
1690    USA    unid
3185    USA    WWRB, Morrison, TN




Zkoušel jsem i to Mexiko, o kterém píše Karel na 1470 a 1570, ale bez úspěchu, obě frekvence byly bez jakéhokoli signálu. Ale dnes ty podmínky nebyly nějak bůh ví jaké, po Portoriku 1660 také nebylo ani památky. Příjem probíhal cca v čase 7.20 CET až 8.15 CET, k závěru už signály hodně zeslábly.


Včera jsem musel ráno do práce, ale nechal jsem nahrávat mp3 recorder na 1700 kHz. Nahrávku jsem ještě neanalyzoval.

Jirka

--





Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps