Prohledat tento blog

sobota 24. září 2011

Tunery

Ahoj!
V týdnu jsem náhodou narazil na bazoši na tuner Sony ST-S311 za velmi slušnou cenu. Ačkoli si teď nemohu vynachválit nový Marantz. Neodolal jsem a zakoupil i tento Sony, Ten je velmi dobře vybaven - přepínání IF filtrů, dva ant. vstupy, ladění kolečkem, přímé zadání frekvence, atenuátor, RDS. Ve srovnání s Marantzem má 4 filtry. 3 jsou určeny pro Wide, a další se připojuje pro Narrow. Protože trpím nedostatekem filtrů, vyjmul jsem z Marantze 3x 80 kHz a 1x50 kHz a dal je na patice do tohoto Sony. Marantz má aktuálně pro Narrow 80+50 a dále 250+150+110 pro Wide. Potřebuji tuto nepříliš dobrou kombinaci nahradit znovu 3x80 kHz a ale nemám je... tak jedině snad 3x110? Přes rozbočovač jsem přivedl signál z jedná antény do obou přijímačů, nyní mohu porovnávat jejich citlivost. Po prvních testech bych řekl, že Marantz je přeci jen lepší, ale je jinak ofiltrovaný, takže těžko hodnotit neporovnatelné. 80 kHz filtry mají větší útlum, mohou znevýhodňovat Sony... Uvidíme. V každém případě komfort ovládání vyznívá pro Sony. Foto v příloze.
A cena Sony? 600 Kč. Zakoupeno poněkud konplikovaně přes Aukro, kde se mi podařilo ukecat prodávajícího na předčasné ukončení aukce (aktuálně bylo u tuneru 270, já jsem dal 600 na ruku)....
Jirka


--
www: dxradio.blogspot.com
RX: AM: Icom R75 FM: Marantz ST 50 (3x80 kHz + 2x50 kHz)
Ant: LW 35m, MW 10m, Y9-Y3

Žádné komentáře:

Okomentovat

FM Tropo Conditions

FM Tropo Conditions
Hepburn´s Tropo Maps